Name
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight?
Gain weight?
Improve health?
Healthy breakfast?
Business opportunity?

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday, August 1, 2012

Herbalife update

Alhamdullilah. Selepas berbulan bulan tak update blog, harini aku di sini. haha. Bidang penulisan memang bukan bidang aku...

Sejak cuti sem, aku jadi fulltime Herbalife yang kini hampir 2 bulan fulltime. Alhamdullilah, most of the time aku memang ada di rumah di bangi.

May 2012- Exam- income 4 angka
June 2012-Rehat 2 minggu dan keje 2 minggu-
July 2012-Momentum tinggi after Zero to Hero-income lebih 5 angka.:)
*Testimoni pendapatan tidak typikal. 

The best part doing Herbalife is i can choose my own time. I can choose masa mana nak keluar jumpa customer tanpa berhadapan traffic jam. Kalu rindu kat parent, i can drive back terengganu on the spot tanpa perlu mintak cuti. And paling best, i meet new people everyday and learn so much from everyone.

Bila aku flash back hidup aku sbg student yang biasa-biasa dulu, aku cukup bersyukur dijumpakan dengan Herbalife. Mampu beli kereta sendiri, mampu melancong pakai duit sendiri and mampu memilih corak mencorak hidup sendiri.

And paling aku suka aku jadi makin kuat hari demi hari. Hehehe.. Thanks to training demi training yang allow me to grow little bit more and more everyday. I love Herbalife. Muahhhhhhh!!

No comments:

Post a Comment