Name
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight?
Gain weight?
Improve health?
Healthy breakfast?
Business opportunity?

Click here to put a form like this on your site.

Thursday, June 18, 2015

Pulau Perhentian

Hai semua.....
Kali ni aku nak promote pasal Pulau Perhentian yang mana sangat dekat dengan rumah aku. Dari dulu lagi aku sangat excited untuk promote sapa-sapa orang luar yang datang Besut dan Terengganu untuk pergi Pulau Perhentian. Kalu tak silap aku, pulau ini antara pulau tercantik di dunia. That why banyak may saleh yang datang ke sini. Pulau ni terdiri Pulau Perhentian besar dan Pulau Perhentian kecil.


Apa yang best adalah aktiviti snorkeling di laut yang masih terpelihara. Selain tu, boleh main banana boat, kayak dan pelbagai aktiviti yang lain. Tempat ni sangat best untuk menghilangkan stress atau untuk menenangkan fikiran.





Lagipum harga pakej ke Pulau Perhentian pum sangat murah. Bermula RM95 termasuk boat pergi balik dari jeti Kuala Besut ke pulau dan pulau ke jeti semula + snorkeling. Harga kalu termasuk hotel bru mencecah RM200 bergantung pada harga hotel.

Sapa-sapa yang nak datang, pm aku. Aku boleh volunteer jadi tourist guide korang secara percuma kalu kebetulan aku lapang.Ok.Bai.




No comments:

Post a Comment