Name
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight?
Gain weight?
Improve health?
Healthy breakfast?
Business opportunity?

Click here to put a form like this on your site.

Sunday, February 8, 2015

Menunggu saat kelahiran

Alhamdulillah...

Kandungan kini mencecah 37 minggu. Bila -bila masa sahaja aku boleh melahirkan anak. Perasaan serius sangat berdebar. Macam-macam terbayang apalagi aku jenis yang tak tahan sakit dan sangat takut jarum. Dan membaca blog orang mengenai pengalaman melahirkan anak pertama bertambah mendebarkan aku. Kalu ikut hati rasa nak je lahir secara czer tapi orang kata lahirkan anak secara czer lagi banyak buruk dari baik. So tk kire cmne pum samaada takut atau berani, kena hadapi juga sakit bersalin tu. Takkan nak simpan baby lama dalam perut ni. Gila berat kot bawak ke hulu hilir.

Alhamdulillah, walaupun sarat, tapi masih diberi kekuatan untuk bekerja. Malah kini baru selesai dari urusan pindah kelab nutrisi kami dari Jerteh ke Kampung Raja. Alhamdullilah, sangat happy dengan kelab baru kami yang lebih besar dan selesa malah lebih dekat dengan rumah. Malah kelab ni juga sangat selesa kalu nak bawa baby bersama kerana ada tempat rehat di belakang.


Dari depan kedai

Tempat sinki

Tempat SKIN facial

Where the friend of good nutrition meet
Kelab ni lebih kepada tempat appointment dan kelab dimana orang datang minum setiap hari. Malah dalam keadaan sarat macam ni dan bekerja dengan anak nanti, banyak masa aku akan diperuntukkan disini. So sebarang SKIN facial trial, dan appointment, u can meet me here. Sebarang kerja luar boleh berurusan dengan suami aku kay. :)

No comments:

Post a Comment