Name
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight?
Gain weight?
Improve health?
Healthy breakfast?
Business opportunity?

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday, October 30, 2013

Update as Herbalife fulltimer 2013

Alhamdullillah, 4 bulan sudah sebagai Herbalife fulltimers.

Kini aku menetap di Apartment Seri Lavender, Kajang. Jiran-jiran kanan kiri terdiri daripada Arabian. Dan paling best dengan tempat tinggal aku adalah keselamatan sangat terjamin dengan penggunaan access card dari pagar sehingga ke lobby.

O

Kenapa aku memilih kajang?? Kajang adalah tempat aku jatuh dan bangun ketika menjalankan bisnes Herbalife ketika waktu awal dahulu. Dan paling penting Kajang berada di tengah-tengah antara 2 tempat yang penting untuk kerjaya aku iaitu office aku di Wangsa Maju dan office leader kesayangan aku Maryam di Senawang.

Pusat training utama aku adalah di Senawang. Di mana aku akan berulang alik setiap sabtu untuk datang ke kelas 500class ( untuk bisnes training) untuk belajar hari demi hari. Di sini kami lebih rapat daripada family dan selalu menghabiskan masa bersama-sama.
 
500class untuk senior consultant setiap minggu.


Fokus group
Aktiviti fun

Goal setting activity

And aku juga ada office aku sendiri, Nutriwalk di wangsa maju. Disini diadakan Fiesta Weight Loss Challenge. Malah roadshow akan diadakan setiap hari di sini juga.
Fiesta WLC

Pemenang-pemenang wlc (Testimoni setiap orang berbeza-berbeza)

Roadshow di bawah Nutriwalk



Office kedua aku di rumah.
Meja kerja
Organisasi drawing in office

Meja fokus group
Alhamdullilah. Sangat happy dengan jalan yang aku telah pilih empat tahun lepas. Ketika saat kawan-kawan seusia aku mula bergelut dengan kehidupan sebenar di luar, aku telah memilih untuk menghadapi lebih awal iaitu pada usia 19 tahun iaitu 4 tahun lepas. Thank you Allah, Thank you Herbalife.

No comments:

Post a Comment